utorok 14. októbra 2014

GIVEAWAY

V súvislosti s už avizovaným pomalým ale istým príchodom Vianoc mám pre vás prichystanú súťaž o tieto krásne vecičky, ktoré verím potešia nejedného psíčkara a sú zároveň nápaditým darčekom vhodným pre každého milovníka psíkov. 

Poďťe si teda zasúťažit s mojou prvou Giveaway o tieto skvelé kúsky.
Stačí ak splníte nasledovné:
1. dať alebo už mať "like" na mojej facebookovej stránke Bellara Dog Design.
2. do komentára napísať tip na vianočný darček pre štvornohého chlpáča.
3. do komentára pripísať váš kontaktný e-mail a rasu psíka akého vlastníte alebo by ste chceli vlastniť.
Kto naviac bude túto súťaž zdieľať ďalej, sa do zlosovania započíta 2x, stačí mi do komentára napísať ako a kde ste súťaž zdieľali.
Súťaž potrvá do polnoci 14.12.14 aby darček stihol prísť včas pod vianočný stromček :) a výhercu vyhlásim ďalší deň na mojej facebookovej stránke.



----------------------------súťaž UKONČENÁ------------------------

Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže :)
Postupne som vám pridávala čísla, z ktorých som jedno vygenerovala. Dievčatá, ktoré nejakým spôsobom súťaž zdielali, sú do súťaže samozrejme započítané 2x.

1. martina.salajová@gmail.com
2ell.antoniova@gmail.com
3S.Slaninkova@gmail.com
4S.Slaninkova@gmail.com
5cathy.krajcovicova@gmail.com
6ivka.bulkova@gmail.com
7. Janka Polakova
8. Janka Polakova


A výhercom je:
Číslo 6 - ivka.bulkova@gmail.com

GRATULUJEM :)

8 komentárov:

  1. 2.nové oblečko, obojok
    3.martina.salajova@gmail.com, yorkshirsky terier

    OdpovedaťOdstrániť
  2. overal :)
    ell.antoniova@gmail.com , krizenec
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/s960x960/10699767_693396184090190_483779228467901530_o.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nejaký pohodlný peliešok, hračky a vééééľa mlsiek
    S.Slaninkova@gmail.com
    mám ovčiakoidného kríženca, sen RTW a BOC

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brunčovi plánujem kúpiť nové prepínacie vodítko a nejaké hračky :) a rozmýšľam aj nad postrojom . Bruno je zlatý retriever,
    cathy.krajcovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moja slečna je asi zrelá na peliešok..keďže nám spáva v gauči :D a hračiek nieje nikdy dosť, však? :) inak ma zaujala tá kniha 50 hier, ak ju nevyhrám, asi ju pre nás kúpim--
    Cory...je to ten najmilší nemecký ovčiak! šťastné Vianoce vám aj vašim psíkom...
    ivka.bulkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obaja chlpaci dostanu fesne reflexne obojky. A ked budu velmi dobri tak mozno aj peliesky. Su to stredni bradaci.
    Trosku som pozdielala na FB aj na dogfore :)
    Pekne sviatky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jupí Ďakujem :) ivka, cory

    OdpovedaťOdstrániť