streda 24. septembra 2014

Novinky

Dlhšiu dobu som nepridala nijaký príspevok, nie je to tým , že by nebolo o čom písať :) ale tým , že čas beží neuveritelne rýchlo :( . Nezahálam, pracovala som na nejakých novinkách, ktoré vám posupne predstavím.

Na internete som sa inšpirovala niečím čo ma zaujalo. Myslím , že aj nechtový dizajn je niečo čím sa človek v tomto prípade žena može vyjadriť a preto prichádzam s nechtovými dekoráciami , ktoré jednoznačne vyjadria váš  Dog Friendly postoj :)



 
 
 
 
Návod na použitie je veľmi jednoduchý :)
 
1.Nalakujte si nechty základnou vrstvou laku.
 
2.Vystrihnite obrázok zo sady čo najbližšie okolo motívu.
 
3.Namočte nálepky v letnej vode po dobu 30 - 60 sekúnd.
 
4.Vyberte z vody, jemne odkvapkajte na suchej látke a stiahnite od podkladového papiera.
 
5.Priehľadné otlačky naneste na nechty (najlepšie pinzetou) a uhlaďte jemne papierovou vreckovkou tak aby ste odstránili prípadné vzduchové bublinky.
 
6.Po vyschnutí nalakujte nechty vrstvou priesvitného laku na ochránenie vášho krásneho nového dizajnu.
 
 
Tak čo poviete ?
 
Tých dizajnov bude postupne viac a všetky nájdete v mojom e-shope :)

A ešte pár inšpirácii z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára